HTML

BuG MáNiA

Ez a Blog a Játékok,Programok, Egyéb dolgok Hibáirol Szól! De többek Közt maj szó esik XP-s Trükkökkel Satöbbi! Jó szórakozást! :D

Friss topikok

  • Robcsi933: Hello, Ezt lehet hibának is nevezni, de nem feltétlenül az. Csak simán be van hívva a login.php é... (2009.01.05. 18:03) GigaTorrent BuG

Linkblog

Archívum

GigaTorrent BuG

Capi 2009.01.02. 20:08

Találtam Hát egy egészen egyszerü kis BuG Féleséget! Épp a minap bukkantunk rá a Haverommal!

Hát ezen a Képen Csak ezt kéne Észre venni Hát Hogí középen Ugyebá aztirja Hogy

"Nem vagy bejelentkezve!"

De én ezt most nem értem mivel Ott felette ottvan a felhasználónév Satöbbi....:)
 

De ha például Rányomok a letöltésre Egyböl beugrik a Letöltés Menü! Szóval Ezt még mindig nem értem :D

Na mind1 Örülök Hogy megoszthattam veletek ezt a "Hibát,, :)

 

 
=)

Címkék: blog hiba bug

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bugmania.blog.hu/api/trackback/id/tr3853946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robcsi933 2009.01.05. 18:03:31

Hello,

Ezt lehet hibának is nevezni, de nem feltétlenül az. Csak simán be van hívva a login.php és ha be vagy jelentkezve akkor is lekéri a böngésződ. Ez minden torrent oldalnál így van, kivéve ahol még nem javították.

Üdv.
süti beállítások módosítása